During a long night like any other, full of routine pick-ups and petty dealings, Victor, a street boy barely out of adolescence will come face to face with unexpected growing threats: strangers prowl around waiting for him, an accident is barely avoided, a friend tries to kill him after making love, and finally the madness, the supernatural power, but also the tenderness of a young woman in love from beyond the grave. Before sunrise, Victor will have learned that love, something to which his youth has been blind, can strike back, perhaps even to kill him. An initiation ceremony in nightmare key, the hours of darkness will leave him a little less unsensitive; and at least marked from an early age.