Two brothers and their uncle Jesús, a kind of adoptive father, meet again after five years. 24 hours including Cucú?s birthday and Malboro?s first day of freedom. The celebration of all three being back together again, the search of a love that doesn?t forget and isn?t cured, the doubt of an unsolved betrayal, which is even more painful than prison. The strange sensation of being atrocious rather than being scared, rather than having limits, of always walking on the edge, of being kings for a day and a night, until another day dawns.