Reputed playboy Michael James is incapable of staying faithful to his fiancée, partly because all of the women he knows find him irresistibly attractive. Concerned, he seeks the help of Dr. Fassbender, a mad psychiatrist whose obsession for sex is even more pronounced than his own and who, instead of curing Michael?s problem, contributes to making his life into a mess of ups and down.