SMERSH has outlined a plan to destabilize the world. Her Majesty?s Secret Service decides to press an aging James Bond out of retirement and back into action. His objective, to confuse the enemy by unleashing several agents, all named James Bond, and in the casino topple the evil baccarat ace Le Chiffre, whose earnings support the SMERSH.