Woody Allen
Fielding Mellish, an urbanite who works as a tester of the most absurd inventions, starts dating Nancy, an activist who collects signatures against the dictatorship reigning in a country called San Marcos. Being dumped by Nancy on her realising that he isn?t precisely the man of her life, Mellish decides to head for the country in question and join the revolution to impress his loved one and win her back.