Allan Felix would like to be Bogart, to be able to drink like Bogart and to seduce like Bogart. But he?s nothing but a neurotic film reviewer recently dumped by his bored-to-death wife. With the help of his friends Dick and Linda plus that of Bogart himself, who appears from time to time to give him advice, Allan starts dating women again, though not with much success.