Woody Allen
A buffoon tries to win the queen?s favours with an aphrodisiac. A doctor falls hopelessly in love with a sheep. A woman who only gets the hots in public places. A sperm terrified at the thought of its imminent departure to the outside world... Seven episodes in which Woody Allen uses his own style to answer the questions asked in a book about sex on which the film is based.