Woody Allen
After 200 years in hybernation, clarinet-playing health food store owner Miles Monroe wakens in 2174 in a police-controlled America that keeps watch on its citizens day and night. Despite his obvious cowardice, Miles joins the underground to frustrate plans to clone the ?big boss? and perpetrate his dictatorship.