During the years of the ?witch hunt?, TV scriptwriter Alfred Miller is one of the writers condemned to ostracism for his left-wing ideals. In order to be able to continue working, he offers money to Howard Prince, an ex-fellow student, in exchange for being able to sign his name to his works. But he?s not the only writer in the same situation demanding Howard?s services as a front man.