Woody Allen
Eve, whose husband Arthur has walked out on her, joins her three daughters to try and deal with the situation. Although she?s having a hard time, her daughters have their problems too, a number of which arise from Eve?s stilted loving of them over the years. Emotions hit the fan when Arthur shows up at the family house with the woman he intends to marry.