Woody Allen
Isaac?s sentimental life isn?t perfect. His ex-wife is writing a book revealing the couple?s intimacies. Although he?s dating Tracy, a student much younger than himself, he has started to really like his best friend?s mistress, Mary. His is yet another of the little tragicomedies occurring in a black and white New York moving to the beat of George Gershwin?s music.