Woody Allen
A movie director specializing in comedies, Sandy Bates attends a retrospective on his work in a coastal hotel. While everyone around him wants to meet him and shower praise upon him, Bates withdraws into himself to take a look at the most important moments in his love life and find a meaning for his part in a world he finds increasingly strange and inhospitable.