Woody Allen
Early 20th century. Three couples meet for a weekend in the country: an inventor who has created a ?spirit-catching ball? and his wife, who has sex problems; a rationalist and pompous philosophy lecturer and his fiancée, much younger than him; and a doctor, a compulsive womanizer, with his latest conquest. The idyllic setting is the perfect backdrop for mixed feelings between the different members of the group.