Woody Allen
Mock documentary on the figure of Leonard Zelig, a chameleon of a man who astounded the American society of the ?jazz era?. His story starts the day he tells a lie on claiming to have read Moby Dick simply not to feel out of things. The need to be accepted kicks in, and he starts physically transforming according to those around him, instantly hitting the front pages.