Woody Allen
In a Broadway restaurant a group of comedians exchange old stories about the world of showbiz. As the conversation progresses, they recall Danny Rose, an agent who took on some of the most disastrous artists in the trade and whom on one occasion even risked his life to relaunch the career of an outmoded singer.