Woody Allen
Hannah seems to have a balanced, perfect life. A successful actress, exemplary wife and mother, she has become the centre of gravity and reference for her entire family. Her sisters, a lot less lucky, turn to her when they need advice or have money problems. But the situation starts changing when Elliot, Hannah?s husband, falls for her sister Jill.