Woody Allen
These are the 40s, the golden age of radio, when the peculiar members of a working-class New York family live with the set on all day long. The music, tear-jerking dramas, stories about super-heroes, competitions, reports on high society and sports legends make them feel a bit less unhappy while they create a nostalgic collection of anecdotes about an unrepeatable period.