Woody Allen
In the last days of August, Diane, a former filmstar full of life, and her companion visit her daughter Lane at her country house. Lane is a depressive woman, marked by the murder, when she was a child, of the lover of the mother she blames for her bad luck in life. She is in love with Peter, a writer in turn in love with Stephanie, one of Lane?s friends who feels similarly smitten despite being married to someone else.