A brilliant, selfish painter has a difficult relationship with an aspiring artist (Martin Scorsese?s Life Lessons). A millionnaire child is determined to bring her always absent parents back together again (Francis Ford Coppola?s Life Without Zoe). A magician makes a lawyer?s dominating mother disappear, only to reappear in the Manhattan sky to continue sticking her nose into everyone?s life (Woody Allen?s Oedipus Wreck). Three stories signed by Scorsese, Coppola and Allen with New York as their leitmotiv.