Woody Allen
Judah and Clifford are each faced with their own dilemma and its gravity. Judah, a reputed eye specialist, plans to end his relationship with his mistress Dolores, who threatens to tell all and ruin his life if he leaves her. His brother Jack offers him the chance to murder her. For his part, Clifford is a documentary director obliged to turn a film about the brother-in-law he scorns.