Woody Allen
Married to a man who underestimates her, Alice lives an empty, comfortable life between exclusive boutiques, massage parlours and gossip at the hairdresser?s. She?d like to write and get more familiar with a man she met at her kids? kindergarten, but is hindered by her conservative education. A Chinatown sorcerer will show her the way a mixture of magic herbs and their surprising effects.