Woody Allen
A strangler is sowing panic in the city, cloaked in a dense fog. The insignificant Kleinman is wakened in the middle of the night to participate in a plan ending with the criminal?s arrest. But his specific role in this plan is never very clear. His fearful steps in the deserted streets cross paths with those of a circus sword-swallower just left by her boyfriend, one of the clowns.