Woody Allen
The announcement that Jack and Sally, two of their best friends, are separating, sparks off a crisis between Gabe and Judy, similarly gradually realising that their marriage isn?t precisely at its best moment. While Jack and Sally try to rebuild their lives with other people, Gabe starts flirting with one of his university students and Judy feels attracted to Sally?s new friend.