Woody Allen
Carol suspects that her aged neighbour has murdered his wife, found dead seemingly due to a heart attack. Her husband, Larry, thinks she?s paranoid and tries to get the idea out of her head; but Carol is determined to find out more about her neighbour and decides to follow him with the help of Ted, a friend of the couple who?s always fancied her.