Woody Allen
The 20s. David Shayne, a down-and-out playwright, has finally obtained funding for one of his plays. On one condition: one of the parts is to be played by Olive, useless girlfriend of the producer, gangster Nick Valenti. Olive turns up at the rehearsals with her bodyguard, Cheech who, not stopping at simply looking after her, takes the liberty of suggesting changes in the play to improve it.