Woody Allen
Mid-Cold War, the members of the Hollander family on holiday in one of the countries beyond the Iron Curtain taken for spies on being caught taking pictures of a forbidden area seek refuge in the US Embassy, temporarily in the incompetent hands of the Embassador?s son. But it?s not long before their typical American tourist demands start creating tension.