Woody Allen
Talking her husband Lenny into adopting a newborn baby, Amanda puts the punch back into their relationship. As the child grows, Lenny realises that his IQ is above-normal. After the break-up of their marriage, Lenny throws himself heart and soul into finding his son?s real mother, imagining her to be brilliant, but finally discovering that she?s a not-too-bright porno star.