Woody Allen
Harry Block is a successful writer who has often set his works around his own sentimental and family experiences. Most of his friends, relatives and ex-wives have seen themselves reflected and deformed in his characters, and they hate him for it. It?s not therefore easy for him to find someone to come with him on the trip to his old university at which they?re going to pay him a tribute.