Finding out that his wife has been cheating on him, a butcher named Tex murders his wife in a fit of fury. To get rid of the body, he decides to cut it into pieces and bury it in the desert, but loses one of her hands on the way. Some time later, a woman trips over the hand and recovers her sight. The occurrence is considered to be a miracle and hundreds of people start flocking to the spot in search of the ?relic?.