Woody Allen
C.W. Briggs is a veteran insurance company detective famous for his case-solving abilities. Betty Ann is a new employee who intimidates him intellectually and seems to hate him. At a company meal they both participate in a show at which a hypnotist programmes their minds to react to his instructions and perform robberies they won?t remember having committed.