Woody Allen
Val Waxman is a movie director whose moon has long-waned and now works in advertising. Finally receiving an offer to direct a film, he suffers from sudden blindness just before shooting starts. Determined to make the most of the opportunity at any price, Waxman decides to conceal his blindness and go ahead with the film.