Woody Allen
Young, aspiring writer Jerry Falk theoretically has his whole life before him. But he?s been attending psychoanalysis for some time, his career is going nowhere and his girlfriend no longer feels sexually attracted to him. David Dobel, an older professional colleague, becomes his mentor, trying to help him with his problems, but his advice is a touch on the radical side.