Documentary filmed during the tour taking Woody Allen and his traditional new Orleans jazz band to various European cities in 1997. The camera captured not only the band?s performances and Allen?s relationship with his musicians, but moments of intimacy between the director and those close to him: his sister, Letty Aronson, his wife, Soon-Yi Previn, and his children.