Mature comedian Willy Clark has been retired from the stage for some time. His niece Nancy has landed him a part in a film, but he has to collaborate on it with the former other half of his duo, Al Lewis. The problem is that Al and Willy haven?t spoken to each other for years and their re-encounter will cause more than the occasional headache.