Meeting WA is a dialogue between two directors who mutually admire one another, Jean-Luc Godard and Woody Allen, filmed making the most of their meeting when Woody Allen participated in the film King Lear. Godard asked Allen various questions already prepared by him, but in a meeting of talents as great as these, the best bit are the asides.