Woody Allen
Six weeks after the 9/11 attack in New York, an enormous concert took place in Madison Square Garden featuring musicians like David Bowie or Paul McCartney and short films made for the occasion by directors like Martin Scorsese, Kevin Smith or Woody Allen, who paid his own little tribute to the city with this funny story about mobile phones.