Young Adrián arrives from inland Argentina to Buenos Aires with the intention of trying to make a living, moving into his cousin Nancy?s modest apartment. He lands a job as a pin boy, standing the skittles upright and returning the balls to the players, at one of the few manual bowling alleys still open in the city. Having a great interest in other people, he eagerly listens to the stories and philosophical thoughts of his older colleagues. El Turco is a sort of guru, always in a good mood. Nippur is a hippy-cum-heavy metal geek, covered in tatooes, a jumble of dreams and contradictions. Daniel irradiates serenity and warmth. Quiroga is an ex-miner... Adrián, Nancy, El Turco, Nippur, Quiroga and Daniel could be outscasts indifferent to society, but each one in some way cares for the others.