30 plus, Javier is a surgeon cum free-time DJ. He decides to go to the USA together with his girlfriend María. She leaves ahead of him to make contacts, while he ties up his life. On his way to the airport she calls him, confused, she?s been with another man. With no house, no job and no girlfriend, Javier returns to live with his rather vague parents and visits a psychoanalyst who ends up drunk. To overcome his loneliness, he buys a puppy that grows into a great dane and tries to get over his depression by meeting new girls. When trying to get rid of the dog he meets Julia and his life gradually falls back into place: he looks for a flat and lands a job as a doctor in an aesthetic surgery clinic. But just when things are finally looking up, María calls. She?s coming home. She needs him and wants to be sure that they?ll get back together, that he?ll forgive her. Javier has to make a decision. Julia is waiting for him too, and he?s no longer the person he was.