A raw, brutal history nevertheless of sweeping and captivating vitality, taking place in today?s violent Santiago de Chile, and portraying with astonishing realism the scourge of delinquency and drugs. This is the tale of two down-and-outs and their failed debut in a drug transaction, as a result of which, risking their lives, they have to meet the 48-hour deadline of returning the lost cash, leading them to a mad escalation of crime.