Regina, a lonely 65-year-old who works on the neighbourhood watch for the police in Copacabana, believes that she has witnessed a murder in the building across the street, finally getting involved with the suspect in a potentially dangerous chain of events that will force her to take stock of her life in a way that she could never have imagined.