High-flying fashion executive Sonia barely has time for her son and husband. Rocío, also married with a daughter, is Sonia?s neighbour and friend. Despite her excellent professional qualifications, she?s never had much luck, only landing temporary jobs. Each of them wants what the other one?s got, convinced that life would be better if she had it. Sonia seeks time and peace to spend with the son she lately only sees in his pyjamas, while Rocío wants power, social recognition and financial independence. But it won?t be easy to achieve because, like the Archimedes Principle, floating or sinking doesn?t only depend on what you?re made of, but on the job and affective liquid in which you try to swim.