Summer. A tourist town on the Costa Brava. Although Ana, Daniel and their son Manuel come from Madrid, they have been spending their holidays here for the last four years. Ana?s family lends them a fabulous farmhouse near the beach for a month. Marta works in the only stationer?s shop in town. She?s got a boyfriend, Tomás, a baker, and a cousin, Robert, owner of an antique shop. All five are caught up in a game of truth and lies that will change their lives. Because this summer won?t be like the others. Ana and Daniel?s happy, routine life does an about-turn with the arrival of Robert and his determination to seduce Ana at any cost.