?I?ve only got this shot of my father. It?s a home video, but you can see it quite well. He?s next to uncle Eduardo and behind the rabbi. They are happy and proud to be circumcising me. The sound isn?t very good, but you can hear me crying behind the guests? cheers. The other day Dad went to Israel to fight a war. The war ended straight away, but he didn?t come home. We get letters, the odd call. Mum thinks that?s normal and my brother Joseph doesn?t even mention the subject. I don?t understand them. You don?t slit your son?s penis and disappear for thirty years just like that. It?s not fair. I work with my mum in a shopping mall in the Once district. The mall is my world, my world in extinction. Businesses change, my friends do too, some get married and most of them seek the salvation of a European passport. Aarón is already French, Pedro Spanish and I?ll soon be Polish.? (Ariel, star of the movie)