Spain, the 50s. Youngsters Elisa and Jorge live in a small industrial village set around a fabrics factory. Jorge is the founder?s son and Elisa the accountant?s daughter. Together they try to bear the monotony of their lives thanks to their secret meetings. They spend their Wednesday and Saturday afternoons together in a room in the city. There they?ve created their own world, cut off from the outside, in which they can feel free. Both are aware of the relationship they have created and expect nothing more of one another. Until Elisa decides to break the rules.