25-year-old Adrián has the feeling that his life is going definitively down the drain on being told on the morning he leaves the mental health centre in which he spends long stretches of time that his father has decided to move house and live far away from him. At the other end of the city, Raquel scrapes a living as a prostitute while her teenage son Gonzalo seeks for a break in a life from which he needs to get away. The night that Gonzalo and Adrián?s paths cross will mark the start of something that none of the three could ever have imagined.