Gangland boss Hong is rumoured to be retiring. His subordinates, Figo, Tall Guy and Big Lungs, not to mention his old buddy Lefty, are all making plans to take over his empire. Lefty advises Hong to retire for the sake of his family, but Hong has other plans. Though aware of Figo, Tall Guy and Big Lungs? schemes, he considers it bad policy to wipe them out. Lefty?s goons begin to move in on the three wise guys. Hong proves his command by anticipating Lefty?s every move, finally imposing his authority and taking him along to meet Tall Guy and Big Lungs. The whole shebang is solved in a spectacular fight in the pouring rain.