25 year-old David has few prospects for the future. His days are spent hanging around with petty criminals at an inner-city gym in Oslo. Still, it?s better than home: his father is terminally ill, his brother suffers from Down?s syndrome and he?s unable to communicate with his mother. Until one day the gym is raided by the police and David chooses to betray his friends in the hope of reaching his father for a last goodbye. But it?s too late. With his father dead and his mother grief-stricken, David is forced to take responsibility for his brother while fighting off his former friends from the underworld. The crisis makes him realize that what?s truly important in life is his family and he starts taking responsibility for both his past and his future. By losing everything, David is given a chance to start over and rebuild his life.