As a scandal threatens to rock the very foundation of Wilby island, Duck MacDonald, the town?s dyslexic sign-painter, keeps interrupting the depressed video store owner Dan Jarvis during his half-hearted suicide attempts. Meanwhile, Dan has enlisted the blindly-ambitious real estate agent, Carol French, to sell his house in an effort to quickly tie up the last of his loose ends. Carol however is more interested in selling her recently deceased mother-in-law?s house. She could use the help of her police officer husband Buddy, but he has his hands full with perennially-sexy, wrong-side-of-the-tracks Sandra Anderson. Sandra?s daughter Emily is none too thrilled about her mother repeating her typical pattern of married men and bad reputation, but she herself is just about to have her heart broken for the very first time. Of course, everyone?s concerns are going to be very different tonight when someone finds the body in the closet. Welcome to Wilby.