Mañe has serious financial problems. He has lost a leg and can?t find a job, hence can?t pay his rent and is the laughing stock of his peers. While wandering the streets trying to get by, he meets an unusual character, a man who carries people on his back through the centre of Bogota for 500 pesos. A ?silletero? . Given their mutual ability to help one another, they strike up a friendship making their lives more bearable and affording them the chance of redemption. But both share a past, the violent past with which Colombians have lived their whole lives. This past unites and separates them, showing them to be people who have lost everything, except the hope of starting over.