Dag og Nat is about people who want to love and be loved. It?s the story of a father, his son, his unfaithful wife, her secret lover, his young mistress, his lonely sister, his absent-minded mother, a fanatical football coach, a pregnant prostitute and an angel disguised as an old man. What they want to know is: if the answer is love, what?s the question?